دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

آرشیو مهر ماه 1398

برخي از نكات مد

اين روياي هر زن را به پوشيدن لباس سياه و سفيد كوچك است. اما همه ما با اعتماد به نفس به اندازه كافي به رخ كشيدن لباس و يا به سكسي و جسورانه. در حقيقت, يك لباس سياه و سفيد در واقع هر نوع پوست تن و شكل بدن مكمل و حتي پنهان دسته عشق و پف در صورت استفاده هوشمندانه. شما فقط نياز به انتخاب سبك مناسب براي خودتان.
در حالي كه مدل هاي ما را بر اين باورند كه پوست و استخوان نگاه درست است ، لباس سياه و سفيد در واقع به نظر مي رسد بزرگ به خوبي وقف ، زن شهوت انگيز است. براي زن كه  "اپل شكل " يعني بزرگتر از بدن بالا مي تواند به خوبي انجام دهد به يك لباس سياه و سفيد است كه مناسب شل در بالا و جلوتر به آغوش زباله و پاهاي خود را. اين توجه به دور از شكل بدن بالا و برجسته فرم باريك بدن پايين تر. تاپس نصب شده و يا خطوط كراوات كم به كاملا اجتناب شود. سياه بسته بندي كردن لباس است كه احتمالا بهترين اجتناب بيش از حد.
براي زن با قفسه سينه صاف و بدون منحني قابل تشخيص ، تنگ مناسب لباس سياه و سفيد در واقع مي تواند آنها را بيشتر شبيه به يك مداد و سپس يك زن را نگاه كنيد. سبك نشان مي دهد خطوط كراوات كم و يا حتي خاموش شانه ها ، با ترمّنجس بيش از نيم تنه يا لوله كشي زير سينه دادن تصور از يك آغوش و سپس دوباره برخي از بالشتك يا طراحي درست در زير قفس دنده به كمر منحني گمراه كننده است.
زن با بدن سنگين تر و وسيعتر مي تواند به خوبي انجام دهد به پوشيدن يك پوشاك سياه و سفيد است كه در بغل كردن بدن در بالا و جريان در يك دامن سياه و سفيد مستقيم يا لباس شب. لباس پالهنگ سياه و سفيد با دامن بلند راست مي تواند يك گزينه خوب براي اين نوع بدن.
اكثر مردم بر اين باورند كه زن انحنا مي تواند انجام هر لباس. اما حتي اين زن مي تواند استفاده از منحني هاي خود را با پانسمان در لباس پالهنگ سياه و سفيد است كه گردن عميق V و جريان پايين به استعداد بيش از باسن.
كيفيت پارچه نيز نقش بزرگي در چگونه لباس سياه و سفيد خود را متناسب با شما ايفا مي كند. را انتخاب كنيد ابريشم و كتان براي سفت و flouncy مناسب و پشم و ترمه براي بدن بيشتر مناسب بغل كردن. براي كساني كه پاهاي بزرگ و عشق به رخ كشيدن لباس سياه و سفيد خود را كمي, طول بايد درست بالاي زانو. لباس سياه و سفيد به طور كلي نياز به لوازم جانبي بسيار كم و ترجيحا بايد با يك تكه از طلا و جواهر كه ايستادگي كردن فرسوده.
اگر شما با پوشيدن يك شانه لباس كوكتل سياه و سفيد, شما مي توانيد danglers پوشيدن به گردن خود را نگاه طولاني تر. براي يك لباس سياه و سفيد دكلهاي مهاري ، يك بازي يك نفره بر روي يك زنجيره نقره اي ايجاد يك V دوم در گردن بايد نگاه بزرگ. تكميل لباس خود را با چنگال سياه و يا متضاد رنگي. تاريخ و زمان آخرين اما نه حداقل پوشيدن كفش خوب است.
لباس سياه و سفيد را مي توان بدون كفش به آن را تكميل خراب. كفش بايد برخي از پاشنه و ترجيحا تمام پاهاي خود را پوشش نمي دهد. سعي كنيد به پوشيدن كفش ارزان glitzy با يك لباس سياه و سفيد كمي. بدون پوشش از دامن بلند و يا لباس شب ، آنها را جلب توجه. چكمه كار بسيار خوبي با زانو طول لباس سياه و سفيد در حالي كه لباس پاشنه هستند بهترين راه براي يك لباس كوكتل سياه و سفيد. هميشه آن را به ياد داشته باشيد نه تنها لباس سياه اما كل ساز و برگ كه باعث مي شود نگاه.