چهارشنبه ۲۵ مرداد ۰۲

 

آرايش براي استفاده روزانه شما و همچنين براي رويدادهاي خاص بسيار مهم است. براي سهولت دسترسي به آرايش ، شما هميشه بايد آن را به خوبي سازماندهي شده و در يك مكان است كه آسان براي مشاهده نگه داريد. برخي از افراد بسياري از آرايش ، اما به دليل حالت خود را از نگه داشتن ، آنها تا پايان هرگز با استفاده از تمام آن. هنگامي كه مجموعه خود را سازماندهي مي كنيد ، مي خواهيد براي پيدا كردن آنچه شما به دنبال هر زمان كه شما نياز داريد و يا مي خواهيد آن را. در زير 5 گام به مجموعه اي كامل سازمان يافته از آرايش است.
منطقه ذخيره سازي آرايش بايد اولويت را به پوشيدن روزانه خود را
هنگامي كه ذخيره سازي آرايش خود را, شما نياز به زمان, پيدا كردن يك منطقه بزرگ است كه شما مي توانيد تمام آرايش خود را گسترش و سپس از طريق آن را به تعيين آنچه شما به صورت روزانه مي پوشند و آنچه شما نمي. آرايش است كه شما استفاده از هر روز بايد در نزديك و به راحتي در دسترس مكان در مقايسه با آن تنها براي رويدادهاي خاص استفاده مي شود ذخيره شده. جمع آوري آرايش را به شمع با توجه به فركانس استفاده از آنها.
آرايش شمع ذخيره سازي
هنگام ايجاد آرايش ذخيره سازي شمع, شما مي توانيد به عنوان مثال يك شمع براي پوشيدن روزانه كه شامل آرايش با رنگ هاي اساسي است كه تقريبا هر لباس شما را در با رژ لب هماهنگي قرار داده است. اطمينان حاصل كنيد كه آن را ساده نگه داريد. شما همچنين مي تواند يك شمع از آرايش شما را براي مراقبت از پوست استفاده كنيد. اين شامل چيزهايي مانند مرطوب كننده ها ، كرم هاي ضدآفتاب ، پاك كننده هاي آرايش ، سرم و درمان آكنه است. Q-راهنمايي و توپ پنبه نيز مي تواند در ميان محصولات مراقبت از پوست گنجانده شود. حذف آرايش ممكن است لازم باشد به صورت روزانه به خصوص اگر شما بسيار سفر, شما يك فرد ورزشي و يا شما فقط دوست ندارم كه در آرايش در تمام طول روز تحت پوشش. براي صرفه جويي در فضاي ذخيره سازي آرايش, خريد يك بسته از قبل از مرطوب كننده لباس هاي تميز كردن به شما كمك كند با حذف آرايش.
يكي ديگر از آرايش ذخيره سازي شمع شما مي توانيد براي سهولت دسترسي ايجاد شده است كه شامل آرايش است كه شما فقط براي رويدادهاي خاص استفاده كنيد. اين مجموعه شامل آرايش است كه شما خريداري شده براي مطابقت با انواع خاصي از لباس ، رنگ هاي دراماتيك ، مژه هاي دروغين ، رنگ هاي وحشي مانند آنهايي كه مورد استفاده براي هالووين ، پودر روشن و خاموش است كه شما مي توانيد در هنگام رفتن به باشگاه ها و هر آرايش ديگر كه شما لباس مي پوشند ندرت. شما همچنين ممكن است يك شمع براي آرايش فصلي ايجاد كنيد. اگر شما از نوع شخصي كه tans, تن پوست شما به احتمال زياد از فصل به فصل متفاوت است. بنابراين شما مي توانيد پايه هاي مختلف و همچنين سايه پودر در تابستان استفاده كنيد. رنگ هاي تيره تر تابستان از آرايش نيز ممكن است مهم باشد اگر شما در طول تابستان قهوهاي مايل به زرد.
هر چيزي كه قديمي است, شكسته و يا باعث تحريك نبايد آرايش فضاي ذخيره سازي را تشكيل مي دهند
هنگامي كه نمونه برداري آرايش خود را براي ذخيره سازي, اگر شما در سراسر يكي كه بيش از حد قديمي مي آيند, مطمئن باشيد به آن را دور به طوري كه آن را نمي خواهد تا فضاي بيشتري. آرايش قديمي ممكن است كوره كردن و يا جمع آوري باكتري است كه مجموعه خود را بي نظير. بنابراين شما بايد بدانيد كه چه مدت هر آرايش نياز به نگه داشته شود قبل از آن دفع مي شود. محصولات مانند مداد طرح كلي مايع و ريمل مژه و ابرو بايد پس از سه ماه دفع مي شود. كرم چشم, پايه چشم, پايگاه چشم, كرم سايه چشم و هر گونه كرم يا ژل بر اساس مورد است كه به معناي مورد استفاده قرار گيرد بايد پس از شش ماه استفاده نمي شود. برخي از محصولات ممكن است حتي براي يك سال استفاده مي شود و بيش از, بنابراين شما فقط نياز به محتاط در مورد تاريخ انقضا و دور آرايش است كه شما نمي خواهد با استفاده از ديگر براي ايجاد فضاي بيشتر.
دريافت آرايش كيسه هاي ذخيره سازي و يا كيت از فروشگاه زيبايي محلي
آرايش كيسه هاي ذخيره سازي به شما كمك خواهد براي ذخيره آرايش خود را در يك شيوه سازمان يافته و به راحتي در دسترس. يك كيسه آرايش خوب خواهد بود كه مي تواند قادر به ذخيره همه چيز شما. كيسه هاي متفاوت در راه آنها طراحي شده است اما بسياري از آنها معمولا يك ديوار داخلي است كه مي تواند پاك تميز و همچنين به عنوان يك فايل فشرده است كه مي تواند بسته براي جلوگيري از نشت. آنها همچنين يك بيروني توخالي يا خالي ارائه مي دهد كه حفاظت اضافي. يك جايگزين براي كيسه هاي ذخيره سازي آرايش خواهد شد جعبه هاي كوچك مقابله كه كمي بزرگتر ، ارزان تر و همچنين بسيار عالي است كه آن را به سازماندهي طيف گسترده اي از آرايش مي آيد. جعبه مقابله به خصوص بسيار عالي براي آرايش به معناي براي رويدادهاي خاص از شما به راحتي مي توانيد ببينيد چه در دسترس است. اگر شما اغلب انجام آرايش خود را در اطراف و يا شما بيشتر آن را اعمال مي شود زماني كه شما در خانه هستند, يك سبد يا كشو نيز مناسب براي ذخيره سازي آرايش روزانه خود را.
اتمام آرايش محل ذخيره سازي براي ديدن وضعيت از ابزار نرم افزار
شما نياز به بررسي محل ذخيره سازي آرايش خود را و ببينيد كه آيا ابزار نرم افزار شما كافي است, آنها كثيف شده اند و يا آنها فقط در اطراف شناور در پايين كيسه يا كشو. اگر ابزار نرم افزار تميز نيست ، باكتري ها ممكن است در محل ذخيره سازي شما تجمع مي يابد ، بنابراين شما بايد از آنها خلاص شويد. دور هر اسفنج ابزار نرم افزار كه با آرايش آمد و خريد خوب, برس قابل شستشو است كه فضاي ذخيره سازي را نگاه بي نظير. هر پاف پودر و همچنين اسفنج هاي بنياد كثيف كه تميز نيست نيز بايد دفع شود. هنگامي كه شما با استفاده از برس هاي تميز و همچنين ديگر ابزار نرم افزار ، شما خواهد شد طولاني تر زندگي از آرايش با از بين بردن باكتري ها و روغن است كه به آن معرفي شده است.
لذت بردن از دسترسي آسان به آرايش خود را با سازماندهي ذخيره سازي آرايش
هنگامي كه شما را از طريق سازماندهي ذخيره سازي آرايش خود را بسيار خوب هستند, شما قادر خواهيد بود براي ديدن همه كه شما, و شما نيز قادر خواهد بود به استفاده از آن بسيار خوب. شما لذت بردن از بودن در استرس كمتر و همچنين روال آرايش كارآمد از همه چيز منظم خواهد شد. اين كه آيا شما مي خواهيد براي دسترسي به آرايش استفاده روزانه خود و يا آرايش شما براي رويدادهاي خاص و يا هر گونه ديگر استفاده كنيد, زماني كه ذخيره سازي آرايش سازماندهي شده است, شما مي خواهيد به آن كردهايد فورا بدون برروي آن را به دنبال آن.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.